Strategi Pemasaran Internet - Produk Digital - Pelaburan Hartanah





Friday, May 7, 2010

[Newsletter] ROADSHOW PEOPLEPRENEUR BUSINESS SCHOOL

Roadshow Bersama Para Mentor Jutawan

Dijemput beramai-ramai untuk menyertai kami dalam Roadshow SeMalaysia kami. Setiap tempat yang menjadi lawatan kami PASTI akan ada seorang daripada 7 Mentor-Mentor Jutawan yang turut serta menjayakan Konvensyen Dari 0 Sampai Jutawan II (DKSJ II). Konvensyen ini adalah Konvensyen kali kedua yang telah diadakan (yang pertama; DKSJ I pada 17 Januari 2010) dan telah mengumpulkan Para Jutawan Anak Jati Malaysia. Mereka semua akan berkongsi pengalaman dan menurunkan ilmu-ilmu yang sangat baik dan bagus untuk melipatgandakan keuntungan anda dalam perniagaan! Bagi mereka yang tidak mempunyai perniagaan pula, ini merupakan platform terbaik untuk mempelajari ilmu perniagaan, mendapatkan idea-idea baru untuk memulakan perniagaan dan berbagai lagi kelebihan yang tak tersangkakan. Ia termasuklah membesarkan Networking perniagaan anda ke tahap yang lebih tinggi. Ini kerana Konvensyen DKSJ II ini akan mengumpulkan nama-nama terunggul dalam perniagaan di Malaysia termasuklah Pakar Perniagaan Internet mahupun Perniagaan 'offline'.

Konvensyen DKSJ II ini akan disampaikan oleh Pakar-Pakar dan Tokoh-Tokoh Perniagaan yang terbukti telah BERJAYA iaitu:

1) Dr Irfan Khairi (Pakar Perniagaan Internet)
2) Dato' Dr Azman Ching (Mentor Jutawan)
3) Abang ABu (Jutawan Kewangan)
4) Chef Li (Jutawan Senyap)
5) Billi Lim (Jutawan 'Dare to Fail')
6) Dato' Dr Maznah Hamid (Jutawan 'Wanita Besi')
7) Dr Azizan Othman (Jutawan Minda)

Mereka semua akan berkongsi ilmu dan memberikan Tips-tips terhebat untuk menjayakan dan melipatgandakan keuntungan anda. Dengan harga serendah RM1699/seorang, pastinya ia akan cukup berbaloi-baloi untuk dijadikan sebagai pelaburan demi kejayaan perniagaan anda dan mengembangkan lagi networking anda.

Perjalanan Roadshow kami akan bermula seperti dinyatakan dibawah:

Johor Bahru: 8 Mei 2010 (Hotel Selesa)
Kuantan: 15 Mei 2010
Melaka: 16 Mei 2010
Pulau Pinang: 22 Mei 2010
Ipoh: 23 Mei 2010
Kuala Lumpur: 6 Jun 2010

Kesemua sesi roadshow ini akan berlangsung dari pukul 2-6 petang. dan Yuran Pengurusan untuk Roadshow hanyalah RM50!!!

 

"Saya Layak Untuk Berjaya" adalah tema kami untuk Konvesyen Terhebat kami kali ini. Ia akan dibarisi oleh Mentor-mentor Jutawan terhebat di Malaysia. Untuk tempahan tiket, samada tiket Roadshow mahupun Konvensyen DKSJ II (Pada 26 & 27 Jun 2010 nanti), hubungi Master Hasryn di talian: 017-6233669 atau 013-2020842 

No comments:

Post a Comment