Strategi Pemasaran Internet - Produk Digital - Pelaburan Hartanah





Wednesday, August 11, 2010

Kalimah Allah Melekat Lebih Lama Dalam Minda Seseorang

Assalamualaikum wbt..
Bertemu lagi para pembaca..Apa khabar hari ini?
Moga2 di Bulan Ramadhan ini kita sentiasa sihat & dikurniakan oleh Allah kekuatan untuk beribadah dengan sempurna di samping amalan-amalan sunat yang lain. Hari ini saya mahu kongsikan sesuatu yang baik untuk kita semua. Cuba kalian lihat gambar dibawah dan tenung baik-baik sekurang-kurangnya 10 saat, kemudian lihat ke dinding serta merta sambil pejam mata beberapa kali:

Sesuatu yang akan mengejutkan anda!
1) Lihat pada 3 titik hitam tersebut. Lapangkan fikiran anda jgn fikirkan apa2. Hanya fokus pada 3 titik hitam.

2) Tenung sampai 10 saat. Kiraan sendiri.

3) Lepas tu lihat ke dinding. Tenung pada dinding.
Anda dapat hasilnya? Jangan segan silu untuk komen dalam blog saya ye.
Subhanallah.. Allahuakabar..
"Ya Allah.. sesungguhnya Engkau telah jadikan kami sebaik-baik ciptaan"

P/S: Perkara ini saya hendak kongsikan kerana saya pernah melihat gambar manusia yang dilukis dengan warna hitam putih sedemikian, juga mempunyai 3 titik. Dengan kaedah yang sama, saya lihat gambar itu, maka terhasillah imej hitam didinding. Tapi, SubhanAllah, gambar tersebut tidak lama melekat dalam minda. Apabila saya melihat gambar ini, saya dapat rasakan kelebihan Kalimah ALLAH. Semoga apa yang saya dapat kongsikan ini dapat disebarkan kepada sekelian umat manusia. Moga keimanan kita semakin bertambah subur. InsyaAllah

No comments:

Post a Comment